Hvordan giver jeg den bedste oplevelse til mine gæster - fra start til slut? Den 2. juni 2021
Størstedelen af oplevelsen kommer selvfølgelig fra kerneindholdet af din specifikke aktivitet. Driver du en restaurant, er maden alfa og omega, underviser du i surf, er bølgerne ret vigtige osv. Men det der gør din oplevelse ekstraordinær, er prikken over i’et.
Workshoppen tager udgangspunkt i kendte salgsstrategier, der har til formål at “sælge” din oplevelse bedst muligt til dine gæster og i øvrigt gøre dig bedre rustet til at få endnu flere gæster “på krogen”.
Derudover vil vi berøre konceptet “Bevægelsesøkonomi”, som med fordel kan implementeres i oplevelser, hvor man har meget kundekontakt, og som kan give dig det ekstra overskud til at få dine gæster til at føle sig helt specielle.
Din underviser er Alexander Bengtsen, som til dagligt driver iværksætterhuset Surf & Work i Vorupør, og som siden 2012 i eget firma har tilbudt anderledes og nyskabende oplevelser i både Danmark og udlandet.
Forudsætningen for workshoppen er at man ALTID kan gøre sin aktivitet/oplevelse bedre, spørgsmålet er bare hvordan?
Det her skal du forberede til workshoppen:
- Hvem er din kernemålgruppe? (kort og præcist)
- Hvordan henvender jeg mig bedst til min målgruppe?
- Hvad er god gæsteservice for dig?
Det her får du med hjem fra workshoppen:
- Introduktion til “De 7 Salgssteps”
- Kendskab til “Bevægelsesøkonomi” - hvordan du optimerer din og gæstens oplevelse
- Inputs til en forbedret gæsteservice til din oplevelse
Sådan er workshoppen opbygget:
- Oplæg af workshopholder omkring Oplevelsesøkonomi
- Gruppearbejde med udgangspunkt i jeres oplevelser
- Fællessparring omkring “den ekstraordinære oplevelse"
Information om arrangementet
Dato og tid Onsdag d. 2. juni 2021 kl. 16:00 til 18:00
Tilmeldingsfrist Søndag d. 16. maj 2021 kl. 12:00
Sted
Silicon Vø
Vesterhavsgade 15, Vorupør
7700 Thisted
Indlæser