
Indlæser
Torsdag d. 4. februar 2021 kl. 13:00 til 14:00
Torsdag d. 4. februar 2021 kl. 08:00
Webinar Webinar
På webinaret får du indblik i muligheder og anbefalinger i forhold til at bruge digitale løsninger og værktøjer i det daglige arbejde med at drive din turistvirksomhed.
Den aktuelle situation med covid-19 har medført en lang række begrænsninger for virksomheder og gæster. Men det har også vist sig at brug af digitale værktøjer er steget kraftigt under pandemien.
Dine gæster forventer derfor at kunne finde inspiration og information og sågar booke oplevelser på forhånd inden de besøger din virksomhed eller destination.
Destination Nordvestkysten og Destination Vesterhavet har fået udarbejdet et inspirationskatalog som kan bruges i forbindelse med digital forretningsudvikling. Udvalgte muligheder fra kataloget vil blive præsenteret på webinaret.
På webinaret vil vi bla. komme ind på:
Program
Kl. 13.00 Velkomst ved Destination Vesterhavet og Nordvestkysten
Kl. 13.05 Gennemgang af særlige hovedpunkter fra katalog til brug for digital forretningsudvikling v/Orange Elevator
Kl. 13.45 Spørgsmål fra webinarets deltagere
Kl. 13.50 Afrunding og opsamling
Kl. 13.55 Tak for i dag
Praktisk
Webinaret finder sted virtuelt torsdag den 4. januar. kl. 13:00-14:00 på Microsoft Teams.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er påkrævet.
Tilmeldte vil modtage et link til Teams, hvor webinaret bliver afholdt. Det er derfor en god idé at downloade Teams på forhånd, hvis man ikke allerede har det installeret, så du er klar til webinaret.
Webinaret vil blive optaget.
Webinaret bliver afholdt af Destination Nordvestkysten og Destination Vesterhavet i samarbejde med Orange Elevator. Link til inspirationskataloget vil efterfølgende blive udsendt til deltagere på webinaret.
Aktiviteten er en del af projekt Kickstart og er støttet økonomisk af Erhvervsfremmebestyrelsen.